V tomto článku si představíme přístav Korthion.
Zvolíme "CREATE CRUISE", loď (boat) Mini_tug, umístění (location) na východním pobřeží ostrova Andros u přístavu Korthion ( souřadnice cca 37.47N a 24.59E).
A spustíme SAIL NOW.
Objevíme se na remorkéru (vlečném člunu). Tyto lodě se používají k vlečení velkých lodí z přístavu. Jsou silné a dobře manévrují.
Protože nejsme v přístavu a s největší pravděpodobností na moři kousek od něj tak se vydejme nejprve do přístavu.
Vzhled přístavu je poplatný scenérii v níž leží. My jsme v standardní scenérii demoverze a to je Egejské moře. Přístavy jsou si zde podobné. V jiných scenériích mohou vypadat přístavy úplně jinak a navíc je možné jejich vzhled i měnit uživatelem (někdy příště). Přístav jako celek je většinou chráněn hrází.
Dovolím si doporučit vypnout potopení při kolizi "SINK WHEN COLLIDED". Jinak se bez zkušeností s lodí dost natrápíte opakovanými pokusy přiblížit se k hrázi a nenarazit...
Vjezd do přístavu je signalizován semaforem s blikajícím červeným světlem. Při přiblížení se objeví většinou nějaký uvítací pozdrav a často se ozve i nějaký zvuk - zpěv ptáků, muzika, přístavní zvuky.
Po najetí na pozici loď uvážeme pomocí SHIFT-D, objeví se signalizace "DOCKED".
V reálném přístavu bývá většinou více než jen naše loď a tak to tedy napravíme.
Stiskneme B a objeví se okno, dole vybereme záložku Boats (lodě). V pravé části (sekce Available - dostupné) vybereme člun Cruiser a stiskneme Add (přidat). V levé části k naší lodi s číslem 1 (značené Me) se přidá nová loď - je označená číslem 2.
Zapneme mapu M a zvětšíme (ZOOM IN) si ji tak aby celý prostor zabíral přístav. Vidíme tak kromě naší lodě i loď 2. Klikneme na "Move selected item", poté na novou loď a myší ji přesuneme k molu. Zavřeme mapu. Pomocí TAB se přepneme na novou loď, ověříme pozici a loď uvážeme SHIFT D.
Párkrát to zopakujeme a dostane například toto:
Pokračování příště.
sobota 1. března 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat